VĮ Ignalinos AE, siekdama informuoti potencialius tiekėjus apie artimiausiu metu planuojamus vykdyti viešuosius pirkimus ir paskatinti juose dalyvauti, organizuoja TIEKĖJŲ DIENAS bei kviečia įmonių atstovus nuotoliniu būdu susipažinti su numatomais pirkimais informacinių technologijų srityje: kompiuterinės darbo vietos nuomos taikymas, galimos paslaugos teikimo formos, kompiuterinių darbo vietų, tarnybinių stočių, kompiuterinio tinklo, periferinės įrangos aptarnavimo (administravimo) galimybės įvairiose IAE zonose.
Dalyviams bus pristatyta IAE viešųjų pirkimų tvarka ir vykdomos procedūros, IAE tiekėjų etikos kodeksas, specifiniai reikalavimai kvalifikacijai, kurie išimtinai taikomi branduolinės energetikos objekte, taip pat bus aptariami iššūkiai, su kuriais tiekėjai gali susidurti dalyvaudami IAE vykdomuose pirkimuose.
Susitikimas vyks vasario 24 d., 10 val., nuotoliniu būdu per Microsoft Teams programą.
Registracijos anketoje prašome pateikti: organizacijos pavadinimą, dalyvių vardus ir pavardes, kontaktinius duomenis, dominančius klausimus. Kviečiame dalyvius pasinaudoti galimybe anketoje pateikiant klausimų, pastebėjimų ar pasiūlymų rūpimomis temomis. Dalyvių registracija vykdoma iki vasario 21 d. 16 val.
Pirkimų ir sutarčių skyriaus vadovas
Sabinas Cycarevas, mob. +370 648 07812, el. p. pss@iae.lt
Straipsnio antraštei naudojama asociatyvi nuotrauka (@pcmag.com galerija)